torstai 3. helmikuuta 2011

Tunnustuksia

Otan vastaan K- Blogista tulleen haasteen eli kirjoitan seitsemän tunnustusta itsestäni, Mödestä, Miristä ja Lunasta. Kirjoitan ensimäiseksi kissoista ja sitten vasta itsestäni.





                                              Möden tunnustukset
                                 
                               1. Olen ainakin perheeni mielestä pelkuri. Pelkään niitä pieniä harmaita palloja,  jotka vikisevät. Olen kuitenkin yrittänyt vähän tutustua niihin palloihin.
                               2. Olen hieman kömpelö. Te olette varmaankin jo huomanneet sen (viitaten tassuonnettomuuten).
                              3. Kaikki ovat sanoneet minua pehmopennuksi, koska olen vähän lihava.
                              4. Minun ääneni on kuin kunnon kujakollin bassoääni.
                              5. Tämä on kyllä tosi nolo juttu. Vaikka olen kova saunoja, niin en siedä (vielä ainakaan) uuden talon sähkökiuasta, koska siinä on liian kuumat löylyt.
                               6. Pelkään remonttimiehiä. Menen aina sohvan alle piiloon silloin kun meille tulee remonttimiehiä.
                             7. En pidä hirveästi kalasta (vaikka jotkut niin luulevatkin).



                                           Sitten Mirin tunnustukset

                    1. Ihmiset pitävät minua diivana, mutta minä olen siitä vain ylpeä.
                            2. Minua ärsyttää se kun äiti huolehtii vain niistä typeristä pennuista. Minuahan pitäisi ensisijaisesti.
                            3. Suutun, jos minua ei silitetä koko ajan.
                            4. Jos minä haluan mennä piiloon, niin minua ei löydä kukaan. Minä myös löydän kaikki parhaimmistakin piiloista.
                            5.Pidän portaissa juoksemisesta. Jos esimerkiksi Meeri juoksee portaita, minä lähden perään ja yleensä saan silityksiä portaiden jommassa kummassa päässä.
                            6. Minulla on täydellinen korat narina ääni (toisin kuin veljelläni).
                           7. Vihaan suljettuja ovia!










 


                            Huomenna lisää tunnustuksia...

4 kommenttia:

  1. Hienot tunnustukset Mödellä ja Mirillä :) ! Ja lumoava pentuvideo kaupanpäällä.

    VastaaPoista
  2. Möde ja Miri on niin ihania! Ja pentuvideo on tietty ylisöpö. Ihan kuin tuo pentu olisi hämmentynyt, että mikäs tämä lattia on, kun on niin liukas. :D

    VastaaPoista
  3. Suuri maailma tutkittava, ei ihme, että pentuja hämmästyttää!

    Tosiaan hienoja tunnustuksia. Etenkin Mirin, väärinymmärretyn diivan tunnustukset hihityttivät kovasti. Miri-parka. Tietenkin kaikkien pitäisi silittää ja äidin hoitaa sinua koko ajan! Ja ihmiset menevät portaisiin varmasti vain siksi, että saisivat sitten silittää sinua. :)

    Olisi joskus kiva kuulla, minne kaikkialle Miri osaa piiloutua - siis jos joku on joskus löytänyt superpiiloutujan piilostaan. Voihan olla, että vain hän itse tietää parhaimmat paikat.

    VastaaPoista
  4. Itse asiassa Möden ääni ei ole enää bassoääni, vaan kimeä ääni. Mödellä oli varmaan äänen murros silloin kun kirjoitin tämän blogin.

    VastaaPoista